X
Menu

Postup získání dotace

Seznámení se s vaším podnikatelským záměrem

  • S ohledem na soulad s dotačním programem.
  • Případná korekce tak, aby vyhovoval podmínkám dotačního programu.
  • Informace o postupu, který v případě vašeho zájmu o naše služby, budeme realizovat.

 

Individuální nabídka služeb naší společnosti včetně příkazní smlouvy

  • Ošetření všech povinností žadatele / příjemce dotace
  • Ošetření případných rizik
  • Garance poskytnutých služeb
  • Podpis smlouvy

 

Sestavení a odsouhlasení harmonogramu tvorby dotační žádosti

  • s ohledem na závazky obou smluvních stran (dodání podkladů, průběžnou konzultaci pracovních verzí)
  • včetně cílového termínu pro předání výsledku

 

Tvorba dotační žádosti

  • S cílem maximalizovat šance na získání dotace
  • Průběžná konzultace a upřesňování informací v rámci pravidelných pracovních schůzek či telefonátů

 

Podání dotační žádosti poskytovateli dotace

  • První etapa společné práce je tímto završena
  • Vyčkání na výsledek podané žádosti nebo zahájení přípravných kroků k realizaci (např. výběrová řízení)

 

Oznámení výsledku podané žádosti

  • Zahájení (nebo dokončení) prací na vlastní realizaci projektu
  • V případě neschválení žádosti zjištění, proč nebyla schválena (případné odvolání proti výsledku)

 

Podpis smlouvy s dodavatelem + vlastní realizace dodávky

  • Dohled nad plněním závazků plynoucích ze smlouvy
  • Konzultace případných změn při vlastní realizaci

 

Podání žádosti o platbu

  • na konci projektu
  • v průběhu projektu, po etapách

 

Účast na kontrolách projektu

  • Ze strany poskytovatele dotace
  • Ze strany jiných kontrolních subjektů (FÚ, MPO, atd.)

 

Dohled nad udržitelností projektu

  • Povinnosti žadatele po určitou dobu (3-5 let) po ukončení projektu

 

Řešení nestandardních situací při jejich eventuálním vzniku

  • Fůze společnosti, potřeba prodat předmět dotace, změna statutárních zástupců společnosti, havárie, atd.